12 februari

åh, vad skönt det var att få sluta tidigt idag, och komma hem tidigt!
idag har jag varit duktig, fick igen Trafikant provet som jag trodde att jag skulle få minst G, jag fick ett VG 4½ poäng ifrån att jag spikade det, så det var inte alls illa ;d så jag är nöjd! efter trafikant lektionen på morgonen så hade vi hål i typ 60 minuter, brukar ha i 40 så då satt jag och spelade kort med Moa och Frida för att fördriva tiden, sen så gick jag och Frida och hade en intervju med en kille som är rörelsehindrad, medan de andra gick på NK lektion, intervjuen gick jätte bra! sedan gick vi till NK lektionen, efter det var det lunch men en kort lunch, 40 minuter! efter lunchen hade vi redovisningar på Sammhällskunskap lektionen, jag och Elina redovisade om MAT inom ämnet hållbar utveckling, alla skulle göra ett arbete om hållbarutveckling så då valde jag och Elina mat, och redovisningen gick mycket bra ;d och efter den lektionen slutade vi som var på tisdagslektionen på KOM ;d det var skönt!
Då gick jag och Moa förbi Flott för jag ville kolla på wesc hörlurar, och de har rea på allt där, för flott har gått i konkurs, det tycker jag är synd, för det var därifrån jag köpte alla mina jeans typ.. alla mina cheap monday jeans. Men det fanns bara fula färger kvar, så det blev inga hörlurar, men det är något som jag vill ha och då tänkte jag passa på när det ändå var rea, men jag får vänta tills de har rea någon annan stans, för det känns lite ovärt att lägga ner 500kr på ett par hörlurar, men det är så grymt snygga!

´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar