13 februari

Idag är det fredag den 13, än så länge har det inte hänt något, vi krockade inte med bussen, den körde heller inte av vägen. Får hoppas på att kvällen slutar utan faror också.
Idag var vi som sagt i Holmsund, det var fakiskt riktigt roligt, lekte i snön, grillade och gick en massa :), jag hade klätt på mig en massa kläder, så jag frös inte :), jag gruvade mig inför dagen när jag såg att det var 18 minus grader när jag vakna, men som tur så dök solen upp under dagen!
Nu blir snart att gå till ishallen och kolla på hockey, Björklöven-Troja, jag hoppas på vinst ikväll!


Sen så hoppas jag att jag får ett glatt besked från Alexander när han hör av sig, jag vill att han ska berätta att det är han som ska stå! Han är verkligen värd det! så jag håller tummarna :)





I helgen blir det mys med favorit tjejen min!

(gammal bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar