14 februari

Det är alla hjärtans dag idag, och jag har nog världens underbaraste pojkvän :) Han skickade jätte fina blommor till mig, jag blev så glad när jag såg dom. Jag skulle jätte gärna spenderat denna dag tillsammans med honom, men tyvärr är det ganska svårt, så man får göra det bästa av situationen, skicka urgulliga sms till varandra istället :) Vi får ta igen allt mys sen när jag kommer. Då kommer han få sin present också, jag ville inte skicka den för jag vill hellre ge den själv.
Har nyss fikat med mamma och Micke, och nu blir det snart att sätta sig på bussen tillbaka till teg, och lite senare laga mat till familjen, det är ju som sagt alla hjärtans dag! det blir dock bara en enkel maträtt, men god är den :)


den här buketten fick jag av honom idag! <3

JAG ÄLSKAR DIG ALEXANDER MILLNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar