17 februari update

Passen idag var riktigt jobbiga, jag kommer att ha så mycket träningsvärk efter idag.. det är jag inte direkt taggad på. Något som jag är mer taggad på är att börja träna igen, inte fotboll utan ja, något annat som finns att göra på Iksu, roliga saker :) och då inte heller styrketräning, eller det vore kul det också, men känns mycket roligare att pröva massa andra saker =) det är jag riktigt taggad på, får prata med mamma och be henne ta med mig när hon ska till iksu nästa gång!
Man kände sig så duktig och stolt efter passen =), men efter det så var jag och Moa mindre duktiga, vi for och åt på Mias, haha :), men vi var värda det!
Efteråt så for Moa och tatuera sig, jag vill också! Måste bara vänta tills jag är 18.. Jag vet nästan vad jag vill göra då ;D men jag har flera olika alternativ, så det blir nog svårt att bestämma sig vad det blir först. Och jag gick in mot stan och började gå runt i olika affärer, köpte en present till Alexander eller det är väl lika mycket till mig också men, sen ett par mysbyxor från indiska som jag nyss gjort om till så som jag vill ha de, de kostade bara 20 kr så jag var tvungen för jag har letat sånna byxor länge så jag blev nöjd när bara ett par hängde kvar och de var i storlek S, min storlek, det stod verkligen mitt namn på de, köpte också en hudkräm från hm, min gamla har tagit slut, den jag köpte nu luktar sommar :) så nu längtar jag bara ännu mera till sommaren.
Jag har räknat ut att jag bara har 7 ½ veckor kvar i skolan innan sommarlov :) om jag nu räknade rätt, och det är ju ingenting :D och under sommarlovet fyller jag år också, då blir det tatuering :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar