22 februari

Igår var jag på hockeyn med Irma, min favorit tjej. Hon hade tjatat om att vara med mig på hockeyn, så ja varför inte? Vi köpte godis och mös, till den urdåliga matchen, visst björklöven spelade bra, men dom kunde ju inte göra mål. Helt sjukt, och så i sista minuten ska dom ta ut målvakten och då passar sundsvall på att göra mål. Och vinner matchen med 2-1.. Efter matchen mös jag lite med Irma hemma hos pappa, innan jag tog bussen hem till Ersboda igen.
När jag kom hem så tog jag en semla, och satte mig och kollade på O.C. jag har nu sett klart hela säsong 1 och sett 7 avsnitt av säsong 2. Jag har fastnat totalt, när jag börja se så kan jag inte sluta, men jag ska försöka hålla mig borta ifrån det idag, måste plugga till 2 prov vi har på tisdag, plus till den muntliga redovisningen vi har på tisdag. Ena provet vi har på tisdag är jätte viktigt, om man inte klarar det så får man inte G i kursen.. Och det är verkligen jätte svårt. Jag får panik, för jag kan inte provet fastän jag har läst sjuttioelva gånger. ÅH! sen måste jag städa idag också, svin kul!
Bäst att börja med någonting nu så jag får något gjort idag. HEJSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar