23 februari

det var en riktigt dryg dag idag som jag hade trott, för jag kunde inte somna tidigt igår, låg och tänkte och funderade en massa. Efter skolan så såg jag min buss åka iväg, och då gick jag in till stan istället, där jag hittade en massa fint som jag vill ha, jag har verkligen fastnat för färgen guld, svarta saker med guld på, och då är det mest väskorna som jag gillar, men dock ett skärp också som jag ska köpa sen när jag får pengar. Jag tycker att guldiga saker på svarta väskor är ursnyggt.
Två tröjor följde med mig hem i alla fall, båda kom ifrån gina tricot, och kostade bara endast 29kr. Och det är tröjor jag har velat ha förut, men inte orkat köpa, så då blir jag bara ännu gladare när de kostar 29 kr istället för 149 & 199 ;D Ena tröjan så fanns det bara färgerna rosa och röd kvar, och då blev det såklart en röd, sen den andra tröjan så fanns det typ 10 olika färger, och jag visste verkligen inte vilken jag skulle ta, jag testade en grå och en beige (eller hur det nu stavas), men jag tänkte köpa en vit, men sen tyckte jag varför inte ta en roligare färg, och då valde jag att köpa en blå tröja, bara för att Alexander har sagt en gång att jag passar i blått, eller han sa att jag klär i blått. så det blev en blå tröja :)
Imorgon börjar bokrean typ överallt, och jag hade tänkt köpa boken "Om jag kunde drömma", men pengarna finns inte riktigt nu, eller jag har pengar men de vill jag inte använda. Och boken kommer säkert att ta slut innan jag får den blir min :(. om inte någon annan är snäll och köper den åt mig. då blir jag glad. Nu blir den en massa plugg... fast först ett avsnitt O.C :)
återkommer nog med en "vill ha" bild senare ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar