24 februari

proven idag sög, jag hoppas på ett G på båda, men är mycket tveksam ifall det blir det..
Hade svårt att somna igår kväll, och straffet idag var då att jag var riktigt trött hela dagen.
Under lunchen var jag, Moa & Frida duktiga att hämta alla saker från idrotten, plastat in djurbilderna till imorgon. Efter skolan var jag och Emelie duktiga att göra barngrupperna, och så var jag och moa duktiga och stannade kvar i 1 timme efter vi slutat för att gå till ica på hedlunda och låna en back och för att sedan skriva ut siffror och plasta in de, så alla ska veta vilken station som är vilken. Vad gjorde de andra? jo dom stack hem. det är ju shysst när allt inte är riktigt klart, och själva friluftsdagen är imorgon och vi har bara 40 minuter på oss att hinna ställa iordning allt innan barnen kommer.
När jag gick från skolan så har vi ett dagis som ligger bredvid draggen och alltid när man går förbi där så är barnen ute och leker, förutom på morgonen, men i alla fall när jag gick förbi där idag så var det 4-5 stycken barn som lekte precis vid stängslet, och dom sa håll käften till varandra, det var mellan 4-5 år och säger håll käften till varandra! VAD HÄNDER MED VÄRLDEN?? det är helt sjukt, kan inte föräldrarna lära barnen lite bättre hyffs?!
aja, nog om det!
Just nu håller jag på med en liten hemlis som är en av överraskningarna på min och alexanders 2 års dag, jagvet att det är mer än en månad kvar, men det är kul att hålla på =) Det är en jätte rolig idé jag har, så hoppas bara att han gillar det också!
Lämnade också in min mobil på lagning idag, och just nu har jag en av Elisabeths telefoner, en gammal sony ericsson ;d jag saknar redan min mobil :( men får vara utan den i minst 2 veckor.
Nu ska jag käka, sedan blir det äta semla, det är fettisdag idag :)
skriver nog senare, för jag kommer nog inte ha allt för mycket att göra ikväll, eller jo jag ska tvätta, men det tar inte lång tid :) hejjs för stunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar