27 februari

idag har det varit min lyckodag, en del av dagen i alla fall, jag vann hela tiden när vi spelade neger och president ;D sen så hittade jag 100 kr på golvet på skolan =)
Efter skolan hämtade mamma upp mig för att fara till sjukhuset, jag ångrar nästan att jag följde med, det var så hemskt att se honom, även fast han var riktitg pigg.. Jag fick kämpa för att hålla tårarna borta, men snart orkar jag inte mer.. När han började prata om döden, var det värst, och jag kunde ju inte bara börja gråta heller, ne usch det var riktigt jobbigt. jag mår rikgtigt dåligt nu också.. Men snart träffar jag min älskling, då blir nog allt bra igen, hoppas jag!
Nä nu blir det hockey, ska se en period sedan ska jag fara och handla. sedan går tåget 20.58 mot älsklingen!!!!
skriver när jag är framme hos gubben min imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar