11 mars update

Det var en skön skoldag idag, det behövdes verkligen. Imorse som sagt så hade vi NK, där vi skulle jobba med våran uppgift som ingen gjorde. Alla (4) satt och spelade spel och klickade runt på internet istället ;d vi var riktigt lata. Efter det hade vi våran efterlängtade VI-timme där vi fikar, denna vecka var det jag och Ylva som bjöd på fika. Efter det hade vi PEDL där vi började på en ny uppgift som är den sista uppgiften vi gör inom kursen, och den ska vara klar v.15 då kursen tar slut. Det är någon slags fördjupningsuppgift man får välja vad man ska skriva om, och hur man ska redovisa den och allt. Efter lunchen hade vi samma sak, men jag kände att jag ville fara hem och göra uppgiften hemma istället, så det fick jag göra. Så jag for från skolan kl 1, kändes riktigt skönt :)
Då gick jag in till stan och tvärt in på Lagerhouse och köpte några fler ljus till rummet, det kommer bli så snyggt när jag är klar ;d sedan gick jag in på h&m, för att kolla om väskan fanns inne nu, och det gjorde den!!! =) det fanns en kvar, och jag köpte då den direkt! Så nu är den min! Jag lånade också andra boken av de 4, "När jag hör din röst" så nu måste jag bara läsa ut den första så jag kan börja med den andra boken! Så jag kommer bli en bokmal nu framöver, eller Alexander kallar mig redan det! Men det är kul att läsa, speciellt när det är bra böcker man läser. Så ikväll blir det att se hockey (ifall det är en bra match), sedan läsa, sen sova, måste nog kolla igenom uppgiften och börja lite med den också, men det kan jag göra innan hockey.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar