27 mars update

När jag kom till biblioteket för att hämta boken så hade dom förståss stängt.... De öppnade inte
förrän kl 1, jag sa att jag bara skulle hämta en bok, men de sa att jag kunde komma förbi senare.
Åh, vad less jag blev då, att jag inte bara kunde få hämta ut den dära boken då, det var för att det hade högläsning för barn, men jag tror jag inte skulle leva om mer än personalen där inne gjorde för att hämta en bok. Jag blev sur och gick till bussen, nu kommer jag ju inte kunna hämta den på hela helgen.
På stan köpte jag nya skor, för mina vita har typ gjort sitt nu, köpte även nya solglasögon, jag har lyckats göra sönder mina så, sen ett linne, ett skärp och även ett armband. Men linnet ska jag nog byta ut, ska tänka på saken, det var inte lika snyggt som jag hade trott, sen armbandet som jag gillade jätte mycket måste jag nog tyvärr lämna tillbaka, det var för stort för mina smala handleder så det ser konstigt ut... typiskt!

Nu kom pappa hem så jag ska vara social med honom ett tag. skriver förmodligen mer senare. Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar