28 mars

Idag har jag varit på stan och fixat några saker till en speciell dag, sedan köpte jag en kjol, bytte ut linnet mot en större storlek, och ett par spets tights typ ;P lämnade också igen armbandet.
Just nu sitter jag och kollar på hockey, första perioden är snart slut
Jag behöver kanske inte vara barnvakt ikväll. Ikväll ska jag lägga bud på den dära Mp4/Mp5 spelaren, den ska bli MIN! men det verkar som att jag inte har turen på min sida..

Jag saknar min Alexander jätte mycket, snart bara en vecka kvar till han kommer!! =)
På onsdag får jag även reda på vart jag får min APU plats, ifall det blir 6 veckor hos älskling, eller 6 veckor hemma.. Just nu känns det som att det inte spelar någon roll, visst vill jag vara hos min älskling, men om jag ska vara ärlig så känns det inte helt bra.. För att det känns inte riktigt som att Alexander vill det, han säger det men det är inte trovärdigt. För han har inte sagt det själv, jag har bara fått ut svaret genom att fråga honom. Skulle kännas mycket bättre ifall han kunde berätta själv.

Nu ska jag göra annat, hörs senare kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar