17 april

Idag är det jätte konstigt väder ute, när jag vaknade var det strålande sol ute och jag blev jätte glad, men sen blev det mulet, efter det började det snöa, sen blev det sol igen, sen blev det mulet och började snöa, och nu är det halvsoligt ute. Kan vädret inte bara ta och bestämma sig.
Mitt humör är fortfarande lika bra, är nog kärleken till min älskling som gör mig så glad :) Jag är så kär.
Jag lovade min mamma igår att baka en daimcheesecake idag, så det är väl bara dax att sätta igång då. Jag har aldrig gjort något cheesecake förut så det ska bli riktigt spännande och se resultatet, och hoppas på att smakresultatet blir bra också, det får jag inte veta förrän imorgon kväll när vi ska fika den. Så jag hoppas den blir bra och ätlig :) Bilden här nere visar hur resultatet ska bli, får hoppas på att min ser lika fin ut när den är klar. :)
Nu blir det bakning, hörs senare!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar