24 april

Nu är en hel praktik vecka avklarad, bara 5 kvar då :) Jag fick sluta tidigare idag, det var jätte skönt. Det har endast varit 9 st barn på avdelningen idag, så det har varit en lugn och skön dag. Värsta vårvädret är det ute just nu också, och jag tror att jag har bränt mig lite i ansiktet, är typ alldeles röd. Trist..
Jag som hade taggat helg för att få sova ut och bara ta det lugnt, men nä, jag ska jobba hela helgen, dagarna långa.. Får kanske vila lite nu, så jag orkar med morgon dagen, för jag kommer förmodligen att ha svårt att sova ikväll ändå. Jag har haft svårt att sova sen älsklingen min for hem, det är så trist att sova själv. Men om en vecka så är jag hos honom, ska bli riktigt roligt.
Jag har en hemlis för honom också, som han inte får veta på några veckor. Det är jätte jobbigt att hålla tyst men jag måste. Men jag får se hur länge jag lyckas, jag kommer säkert råka säga det. För jag tycker att det är en jätte bra och rolig sak, och då känns det som extra jobbigt att hålla tyst om det för man vill ju så gärna bara berätta. hihi.
Nu är det även bestämt vilken dator jag ska köpa, det blir en vit ACER. Så nu är det bara att fara på banken och fixa lite, sen är den min! =)
Min klänning är även betald och skickad nu, så jag kommer att få den på måndag. Ska bli roligt och se ifall jag kan ha den och hur den sitter. Nu ska jag vila lite. Kanske skriver nå mer ikväll, vi får se. HEJSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar