3 april update

Klarade provet idag, kändes riktigt skönt, fick ha de sista frågorna muntligt sen tog hon provet och sa att jag klarat det, åh så skönt det kändes! Det är den ända jag har gjort idag, den andra lektionen lyssnade vi bara på en tjej som kom från en förskola och snackade om matte, så det var rätt chill. Sen for jag direkt hem, och gjorde klart de sista skåpen i köket så nu är det också klart. Sen har jag haft en myskväll med familjen, sett så ska det låta och YES MAN, YES MAN var faktiskt riktigt bra, det är en film jag kan rekomendera. Nu känns det som att det blir sängen och boken :)
Imorgon blir det en riktigt städardag, mitt rum ser verkligen inte fint ut. Alexander kommer snart också, så jag måste verkligen göra någonting åt det.
Nu blire att klicka runt på internet en stund till sedan blir det sängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar