Ge mig sol och värme!

åh, nu vill jag verkligen ha sommar, sola och bli brun. Jag hatar vintern man blir så fruktansvärt blek, jag vill vara brun året om. Visst man kan sola solarium men det är inte direkt gratis.
Jag vill fara utomlands och bara leva livet, sola, bada och bara ta det lugnt. Så himla underbart.
Det skulle inte sitta helt fel med en utlands resa i födelsedagspresent men det kommer aldrig hända, men drömma kan man alltid. Jag vill i alla fall ha sol och värme nu, men det kommer att dröja länge innan det blir så och så bor jag på helt fel ställe också. Här i Umeå är det nästan aldrig varmt, och solen lyser inte ofta. Riktigt tråkigt.

(blek och förjävlig under vintern) (brun och "fin" under sommaren)

Tänk ifall man kunde få behålla sin brunhet året om, visst lite skulle få bleka bort under vintern men inte allt så man ser likblek ut. Helst av allt vore det bäst ifall det var sommar året om. Jag kanske ska flytta till ett sånt ställe där de har sommar året om. Så himla underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar