25 juni

Har nyss varit ute och gått en lång promenad med mamma, det var riktigt härligt. Jag har verkligen gått mycket de senaste dagarna och jag tycker att det är jätte härligt, så jag ska börja göra det oftare.
Idag har det varit jätte fint väder så jag har legat ute hela dagen, jätte skönt har det varit men nästan lite för varmt, men man ska inte klaga nu när det äntligen är soligt och varmt. Hoppas att vädret är lika fint imorgon. En del färg har man också fått så nu behöver man inte känna sig blek längre.

Veckan hos min älskling har varit super bra, jag trivs så otroligt bra i hans närvaro. Allting blir så mycket roligare, fastän jag gnäller att jag har tråkigt osv en del. Som är rätt så onödigt ifall man tänker efter men ibland så blir det bara så. Det är tur att min gubbe står ut med mig i alla fall, han är världsbäst. Jag älskar honom jättemycket!

Det är rätt så skönt att vara helt ledig, inte jobba utan bara ta det lugnt, men det kommer svida rätt så rejält att inte få pengar på nästan 3 månader... Så jag kommer nog ångra det rätt så mycket att jag inte skaffade mig något jobb. Men det är inte så lätt under denna tid.. Men just nu känns det toppen att bara kunna göra som man vill, inga tider att passa eller något, det är hur skönt som hellst.
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite innan jag somnar, man blir helt slut efter en heldag ute i solen. Kommer förhoppningsvis vakna vid 9 tiden och se att det är strålande sol ute. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar