10 juli update

Det gick rätt så bra att somna sen när jag gick och la mig igen, det var skönt.
Idag har jag bara varit ute och målat, har målat i flera timmar. Men det har gått bra och att måla är skit roligt ;d Kanske för att man vet att man kommer få pengar för det :), och jag gör allt för pengar just nu.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska upp tidigt imorgon ska på möhippa. Min mamma ska ju gifta sig 1 augusti, så vi ska ha lite roligt med henne imorgon då :) Kommer nog ta med kameran, så bilder kommer nog komma senare, min mamma kommer att vara så snygg :) HAHA!
Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort all vit färg jag har fullt på mina armar, och lite prickar i ansiktet, sen blir det att fortsätta se One tree hill säsong 1 som jag började på igår, har nog sett denna säsong 3 gånger ;p Men i väntan på den 5 säsongen så får man väl börja om ;d
Nu duschen, pusshejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar