15 juli update

Nu har jag varit en sväng på stan, jag hittade en present till mamma :) även en klänning som jag ska ha på min födelsedag för 49 kr på Gina tricot. Jag tycker att den var jätte gullig, + att nitbältet i midjan gör den lite snyggare så den inte bara är gullig, riktigt sommrig är den också. Jag testade denna klänning en gång när den inte var på rea och tyckte att den var jätte fin men jag tänkte när ska jag använda den här och bestämde mig då att inte köpa den. Och nu jag såg att den bara kostade 49 kr så då var jag bara tvungen att köpa den och kom då på att jag kunde ha den på min födelsedag. Nu ska jag ut och måla i det underbara vädret här i Umeå :) Pusshej.
Mammas present, skålar och två olika sorters te.
Klänningen som jag köpte på Gina Tricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar