9 Juli

Jag kan inte somna, det är helt omöjligt utan min älskling, som åkte hem idag (igår). Det blir riktigt tomt i sängen, man blir som van efter en vecka att ha en som ligger bredvid en. Sen helt plötsligt är det inte så längre, det är trist. Det är bland det sämsta med distansförhållande, det känns så roligt och bra när man är med varandra, sen blir det utrist igen när man måste lämna varandra. Nu tänker man att, ja nu är det sommar nu kan vi träffas hur mycket som helst. Men ne, det ska alltid komma något ivägen... Denna sommar kommer bara att rinna iväg.
Jag har i alla fall haft en otroligt mysig vecka med min älskling, tyvärr hade jag min "monstervecka" just precis då, så mitt humör har svajjat rejält. Riktigt tråkigt, men det är inte så mycket jag kan göra åt det.. Vädret har varit riktigt uselt också så vi har mest bara varit inne och tagit det lugnt. Vi var även en sväng på bion och såg The Proposal, som var riktigtriktigt bra och rolig. Den var mycket bättre & roligare än vad jag trodde att den skulle vara. Så den är verkligen värd att se.
Idag (igår) hade vi som ska jobba som funktionärer på Nestea beah volleyboll turneringen en träff, där vi fick veta mer om själva turneringen, veta våra arbetsområden, fick kläder m.m.
Jag ska hjälpa till och bygga ihop banan/arenan m.m på söndag, sen jobba som VIP-värdinna på torsdag, fredag & lördag (nästa vecka). Jag tror att det kommer att bli skitroligt.
Imorgon ska jag måla, tjäna in en liten slant. Känns bra för en som kommer att vara pank i sommar. Ska även försöka få tag i Moa och vara med henne, har inte träffat henne sen skolan sluta, så det ska bli roligt att hitta på något :)
Nu ska jag göra ett nytt försök med att somna, förhoppninsvis så går det mycket bättre. Pusshej, Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar