20 augusti

Jaha, då är första dagen i 3an på gymnasiet gjord.. Kan väl inte riktigt påstå att jag är taggad på skolan. Det enda som var roligt idag det var att träffa alla i klassen. Allt annat sög. Skolan håller på att byggas om, så man måste gå värsta omvägen när man ska någonstans. Och det suger.. Man kan inte gå sin vanliga lilla vandring i skolan heller.. Och alla bord är alltid upptagna så vad ska man nu sysselsätta sig med under hålen?? Jag är så grymt otaggad. Sen att börja med vanliga lektioner första dagen, det är helt sjukt. Vi har redan en redovisning som är i morgon, och den uppgiften fick vi idag. Lärarna är ju typ störda.. Aja, mycket klag just nu. Jag har fått ett skåp i alla fall och min bror får inte det förrän om typ 2 veckor pga att de bygger om. Typ det enda som är positivt, att man har ett skåp alltså.
Nu ska jag fara på föräldrafika på Irmas dagis, pappa och Elisabeth kan inte så då får man väl ställa upp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar