20 augusti

Jag kom hem ifrån träningen för ett tag sen, och jag är så grymt trött nu. Så det blir att hoppa in i duschen, och sedan gå och lägga sig i sängen och kolla på One tree hill tills jag somnar, och det blir nog tidigt. Jag vet att klockan inte är mycket, men såhär trött har jag inte varit på länge.. och jag har världens huvudvärk också som inte går över, det är nog förskyldning på g för mig... Så det passar bra med mycket sömn.
Imorgon börjar jag 09.10 och slutar 13.00 ifall vi inte kommer att ha något indivuellt
(?stavning?) val, men det hördes som att de inte börjar förrän nästa vecka. Så det blir en kort dag imorgon, riktigt skönt. Efter skolan blir det att gå en tväris på stan sedan blir det Teg. Och hockey på kvällen, sista matchen på HockeyFestivalen och då möter Björklöven, Modo. Ska bli roligt att se, men knappast lika bra stämning som det var igår.
Nu duschen, sedan sängen. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar