23 augusti

Jag kom nyss hem ifrån stan, och byxorna fanns kvar :):). Byxorna som jag köpte är några storlekar förstora, så de sitter inte tajta och jag måste ha skärp. Men det är hur snygga som helst, och alla jeans behöver ju inte sitta tajta. Men jag är chockad för dessa jeans var de första jeans jag någonsin köper som inte sitter tajta. För jag har alltid tyckt att tajta jeans sitter snyggare osv, men dessa är så coola så de är snygga när de inte sitter tajta på en också. Nu blev det en massa svammel typ :p Men jag är riktigt nöjd över köpet, och 99 kr för ett par jeans är ju ingenting. Jeansen kommer ifrån Gina Tricot.
Senare idag blir det att fara till Stöcke där småtjejerna ska spela match, ikväll blir det hemmakväll igen, upp tidigt och fara till skolan imorgon. Men jag har blivit mer och mer taggad på skolan nu för jag har insett att jag har bara roliga ämnen :) Så detta kommer nog bli ett toppen år. Nu One tree hill :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar