24 augusti

Skoldagen flöt på bra idag, det är typ roligt att ha börjat skolan igen ;d konstigt nog. Det värsta är att förut blev man glad när man fick sluta tidigare ifrån en lektion, nu blir man typ bara less ifall man får sluta tidigare för då vet man att man bara får längre hål.. och långa hål på draggen är inte det roligaste kan jag lova. Så då har jag hellre lektion tills lektionen slutar, ifall det inte är sista timmen. Det är sjukt drygt att sitta på skolan och göra precis ingenting.

Min älskling har flyttat in i sin lägenhet nu, och han skickade nyss ett sms till mig och sa "fan vad bra det blev" så jag längtar till på fredag då jag får träffa honom och även se lägenheten :D

Min förskyldning har inte blivit nå bättre, snarare sämre.. ;/ Så jag hade tänkt ta mig ett bad, lyssna på bra musik och bara njuta :) hörs senare. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar