25 augusti

Denna dag har varit toppen, hur bra som helst har den varit. Bara en massa roligheter hela dagen typ. :). Efter skolan gick jag en snabbis på stan och såg att tröjan jag tänkte köpa för ett tag sen fanns igen :). Så imorgon blir det att fara och köpa den, vilken färg det blir vet jag inte än. Det får jag bestämma imorgon. Sen ikväll skulle jag egentligen träna småtjejerna, men jag tänkter vara hemma och vila upp mig istället. Se One tree hill och dricka en massa te :).
I morgon börjar jag 10.00, hur skönt som helst. Och efter skolan så ska Lorina klippa mig, det ska bli nice att få bort alla slitna toppar och få fräscht hår nu efter sommaren. Fårse ifall jag bara klipper topparna, eller om det blir nå mer, jag är sugen på att ha lugg men ja, jag vet inte riktigt. Korthårig ska jag inte bli i alla fall.
Nu blir det One tree hill sedan middag :), pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar