30 augusti

Imorgon tatuerar jag mig!!!! Jag är jätte nervös... Jag hoppas att jag kan sova inatt, annars blir det en jobbig dag imorgon. Som tur så kommer nog dagen gå rätt så fort, lektionsmässigt menar jag. 15.00 så smäller det i alla fall. Får se till att ha en massa annat att tänka på hela dagen, så kommer nog dagen gå snabbare och jag slipper vara jätte nervös. Min bror ska följa med och vara ett stöd i alla fall. Det känns bra det, synd bara att inte min älskling kunde varit där och stöttat mig. Men förhoppningsvis sitter han hemma i lägenheten och tänker på mig i alla fall.
Nu ska jag packa idrottskläder till imorgon sen ska jag försöka sova, nu har jag inga fler one tree hill avsnitt att se i alla fall. Så jag får hitta på något annat ifall jag inte somnar. Hörs imorgon, godnatt. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar