31 augusti

Nu är jag tatuerad!!!!, jag fick vänta i 2 timmar, men det var värt varenda minut. Sen tog min tatuering bara 25 minuter att göra. Jag är så grymt nöjd, och det gjorde absolut inte så ont som jag trodde, jag låg mest bara och flinade och tittade på min broder. Inte en enda tår kom heller, jag är riktigt chockad. Och riktigt stolt över mig själv också, och jag kan lova att detta inte var "den första och sista gången" jag tatuerar mig, utan någon till kommer det att bli. Det kan jag lova. Nu längtar jag bara tills den har läkt och ser fin ut, då kommer det att dyka upp bilder. :)

Jag är så grymt trött för att jag inte kunde somna igårkväll för jag var nervös, men nu känns det bara onödigt att jag har varit så nervös. Men jag ska försöka att inte somna för då kommer jag inte kunna somna ikväll. Men förhoppningsvis så blir det en tidig kväll ikväll. Fårse ifall jag skriver nå mer ikväll. Som ni kanske ser så blev allting bättre och jag kom tillbaka till bloggen rätt så snabbt igen. Nu blir det klicka runt på internet, pusshej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar