31 augusti

Imorgon är det 1 september och sommaren har gått mot sitt slut och hösten börjar komma allt mer om mer. Jag gillar inte kyla, men jag längtar efter myskvällar med filtar, ljus, varma och stora tröjor, stora och mysiga halsdukar. Annars kan kylan bara ta sig, jag vill ha sommar, sol och värme. Men hösten brukar vara mysig, men vintern är ett helvete. Antingen är det jättekallt, eller är det bara slaskigt.. typiskt umeå. Det enda positiva med vintern är typ att se min älskling spela hockey, åka skridskor, julafton och nyårsafton.

Imorgon så har jag lektioner fram till 12.30 sen ska vi sitta i aulan och lyssna på nå föreläsningar och så, till 16.00.. så vi drar över 1 h och 30 minuter.. Hoppas att vi får komp. för det.
Sen på kvällen eller snarare 18.30 så ska jag dömma en match. Sen tog morgondagens planer slut. Nu blir det sängen och jag hoppas på att jag somnar direkt, för jag behöver en del timmars sömn. Godnatt =)

1 kommentar: