1 september

Det gick bra att dömma. Men jag blir så jävla less på föräldrar som står och skriker åt en. "hands, frispark, felaktigt inkast, armarna m.m" Men jag skrek tillbaka. Vissa föräldrar fattar bara inte att de är fortfarande barn som spelar och att det inte är VM-final. De står verkligen och skriker åt sitt barn, gör si gör så, och skriker högt om de gör något fel. Vad är felet? ska man inte vara glad och positiv istället och peppa upp barnet som spelar? Jag förstår mig inte på vissa föräldrar, som sagt de är fortfarande i den åldern att de bara spelar för att ha roligt. De har absolut inte kommit upp i någon hög nivå, inte än i alla fall. Aja, nog om detta.

Pratade nyss med älskling också, och jag ska åka till honom inte nu till helgen utan nästa helg. Jag längtar, sedan är det inte länge kvar tills vi åker till Karlstad :)
Men nu blir det sängen, godnatt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar