10 september

Just nu sitter jag på Teg och lyssnar på bra musik. Spotify är bland den bästa som finns just nu, och jag har hört rykten om att det kommer att komma ett liknande program som Spotify fast med filmer istället för musik. Hur bra som hellst ju :)
Efter skolan gick jag på stan för att köpa ett par jeansleggings som jag har provat ett antal gånger men inte riktigt bestämt om jag ska köpa eller inte. Men idag bestämde jag mig att köpa dom. Sen hittade jag även ett par örhängen på Ur & Penn som jag köpte. Jag orkar inte fota nu, så bilder kommer att komma senare.
Just nu sitter jag och väntar på att pappa och odjuren ska komma hem. De lär väl dyka upp när som hellst. Ikväll blir det att se Idol och efter Idol så ska jag ta bussen till mamma för att packa kläder osv till i helgen. Skönt att vi har komp.ledigt ifrån idrotten imorgon så då slipper jag dra med mig idrottskläder och blöt handuk till Östersund och det bästa av allt så slipper jag stressa. Jag slutar redan vid kl 14.00, så jag har 2 timmar och 15 minuter innan bussen går ifrån busstationen. Så mellan den tiden blir det väl att käka eller fixa käk och kanske fara till Sjukhuset och kliva på bussen där så jag får en bra plats. Nu såg jag också att de har höjt priset, åh jag orkar inte det. Nu kostar det typ 170 kr... De har höjt vuxenbiljetten i alla fall, och då tror jag de höjer barnbiljetten också. Åh, så drygt. De har höjt 7 kr på mindre än 2 veckor..
Aja, inte så mycket att göra åt.
Nu ska jag klicka runt lite på internet innan odjuren kommer hem för då jag ska umgås med dom. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar