14 september

Jag var så grymt trött imorse när jag mobilen ringde, jag ville verkligen inte kliva upp. Men jag var tvungen. Fick nästan inte i mig någonting, så jag är hur hungrig som helst nu. Tur att det är mat snart, vi har ingen lärare hon gick hem. Så jag skulle kunna gå och äta nu, men jag är helt själv ifrån min klass på denna lektion idag så jag måste ändå vänta på de andra. Känns riktigt drygt.
Jag vill tillbaka till Alexander och slippa skolan, är så grymt less. Har rätt så mycket skolarbete att göra, men jag orkar verkligen inte det. Jag vill ta studenten nu!
Nu ska jag försöka hitta lite fakta om en stor uppgift vi har fått på Människor i behov av stöd kursen, vi ska låtsas vara personlig assistent och skriva en stor jäkla uppsats om det typ. Den ska lämnas in i december. Ha en bra dag, själv vill jag bara hem och sova. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar