14 september

Åh, jag som hade hoppats på att det skulle vara Idol idag, men så är det inte, det är tydligen bara tisdagar - fredagar.
Odjuren är ute och leker, så jag passar på att bara ta det lugnt. Jag är så grymt trött, det är nog förskyldning på G.. Inte passande. Eller det är bättre att jag får det nu än när jag och Alexander åker till Karlstad. Som är verkligen snart, det kommer bli SÅ roligt. Vi ska se hockeymatch mellan Färjestad - Detroit (ett NHL-lag). Alexander fick 2 biljetter till den matchen i studentpresent, och självklart var ju ena biljetten till mig :).
Och snart får jag även veta mer om min födelsedagspresent :), men jag har lite aningar om att det har något med Karlstadsresan att göra. Men jag vet inte.
Nu måste jag se ifall odjuren lever där ute, det blev ovanligt tyst. När de är ute så hörs det enda in, så måste se vart de tagit vägen. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar