15 september

Rätt så slapp dag idag, har haft 2 lektioner båda var på morgonen, och ifall jag hade vetat att vi inte skulle ha någon religion lektion (man fick jobba med sin uppgift hemma, läraren var inte på skolan) så hade jag slutat 10.20. Men istället var jag kvar till 13.00. Det känns rätt så onödigt att ha suttit på skolan helt i onödan.. Menmen.
Nu är jag hemma i alla fall, efter en rundtur på stan med Moa sedan med Jonte också. Har kollat på tyger och mönster osv till balklänningar, jag vet exakt hur min balklänning ska se ut :)
Imorgon har vi studentmöss provning, TAGGA!!! men det sämsta är att det är mellan 8.30-9.30 och vi börjar egentligen 10.00. Så där försvann våran sovmorgon... Jag som hade längtat efter den bara för att jag är så grymt trött nuförtiden, jag orkar knappt göra någonting. Aja, det ska bli roligt att prova mössorna i alla fall , så då får man väl offra en sovmorgon. TAGGA STUDENTEN!!!

Nu vill jag bara lägga mig i sängen och sova, men ska försöka att inte göra det. För då kommer jag inte kunna somna ikväll. Ikväll är det även Idol som jag måste se, men efter Idol avsnittet blir det väl sängen direkt.
Nu ska jag röjja upp lite på mitt rum, det ser förjävligt ut. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar