20 september

Det var skönt att sova ut imorse, jag hoppas att jag håller mig pigg hela veckan nu.
För jag kommer inte orka vara så trött hela denna vecka också. Det som ska göras för min del idag är skoluppgifter, se One tree hill sedan fara till Ersboda. En ganska lugn dag med andra ord. Jag är så grymt sugen på att köpa en massa nya kläder, men jag måste spara mina pengar tills jag och älskling far till Karlstad som är snart!!!
Idag är det även den 20onde så jag ska få reda på något mer om min födelsedagspresent :), Det enda jag vet hittils är att det är en resa, men vet inte vad det är för slags resa eller någonting. Ska bli roligt att få veta mer idag =)
Tänkte visa en rätt så het bild på mig som pappa tog på mig igår när vi var ute på promenad i Övik.
Farmors stora gummistövlar & skinnjacka en riktigt snygg blanding ;)

Nu ska jag gå ner och kolla på TV. Ha en bra dag =) Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar