21 september

Nu sitter jag i en datasal och har MBS. Ett arbete där vi ska låtsas vara en personlig assistent och blablabla. Jag fattar inte riktigt vad vi ska skriva om, och det är jätte svårt att komma igång. Uppgiften ska inte in förrän i december så vi har gott om tid. Men det sämsta då är att man ändå gör allting i sista sekund..
Nu har jag fått ledig tisdag, onsdag & torsdag nästa veckan :). Det är inte alls länge kvar nu. Och det jag fick reda på igår var att resan till Karlstad är fixad, eller hur vi ska ta oss dit osv. Och att mitt vandrarhem kunde slänga sig i väggen. =)
Så jag har haft lite rätt om att min födelsedagspresent handlade om Karlstadsresan =).
Jag är jätte hungrig och vill äta, som tur är så slutar vi 11.35 så då blir det käk.
Nu ska jag klicka runt lite på internet. Ha en bra dag =) pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar