21 september

En ny header är påväg, så denna med hjärtan är bara en tillfällig. Jag blev så less på den jag hade (som vanligt) så jag måste göra en ny. När den dyker upp är oklart, men inom denna vecka tror jag.
Just nu vill jag bara att denna dag ska ta slut, jag är trött, grinig och bara less. Ge mig kärlek, tröst & glädje. Jag vill vara med Alexander. Göra allting bra igen. Om det nu blir det... Jag ger inte upp i alla fall. Jag älskar honom mer än allt annat. Men det är riktigt jobbigt att ha distansförhållande, för det blir nästan alltid något tjafs. Men jag är kär, så otroligt kär så jag ger inte upp vårat förhållande pga av mitt humör eller att jag inte får den tid jag behöver.
Jag vet att Alexander har mycket att göra och därför inte allt för mycket tid åt mig, men han vet även hur mitt humör kan vara men det tänker han aldrig på utan jävlas med mig så jag blir sur och grinig i alla fall. Och då är allting mitt fel, för jag måste ju kunna tåla lite grann.
Aja, killarkillarkillar... När ska dom lära sig hur tjejer fungerar egentligen? Dom vet om att tjejer blir så otroligt sårbara under tiden dom har mens, och det är alltid då killarna lyckas jävlas extra mycket eller någonting annat. Då får ju dom bara skylla sig själva, men nej dom skyller på oss tjejerna att vi blir så lätt sura, griniga och vad dom nu säger. Jag blir så less, men det är väl någonting man får leva med, men det blir ju så tråkigt ifall det ska bli tjafs hela tiden. Någon som håller med mig?
Nu ska jag gå ut och ta en promenad, tro det eller ej. Men förr när jag mådde dåligt så for jag alltid ut och sprang för att rensa tankarna för när man springer så tänker man inte på någonting, i alla fall inte jag. Då var det ett perfekt sätt att bli på bättre humör. Men nuförtiden så har kondisen försvunnit och jag orkar inte springa, så det blir perfekt med en promenad istället. Så det blir att ladda min MP3 lite grann nu så att den inte dör mitt i promenaden. Sedan ta på sig mjukisbyxor och mjukiströja. Skriver mer ikväll, tror jag. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar