22 september

Ibland hatar jag verkligen att det är 43 mil, 6 timmars bussresa, 340 kr mellan mig och Alexander. Jag vill så gärna vara där just nu. Jag ger inte upp, jag kommer aldrig att göra det.
Det är så många tankar och frågor i mitt huvud just nu, och jag vill ha svar på allting.
Just nu vet jag typ ingenting.

Jag kom nyss på att jag har sovmorgon imorgon, hur skönt som helst. Börjar inte förrän kl 10.00. Men kommer inte kunna somna ikväll, har alldeles för mycket i huvudet.. Jätte drygt. Och imorgon blir det en skön dag, fika på morgonen, sedan har jag typ skapande verksamhet hela dagen, kommer vara i musiken och spela gitarr något som jag verkligen suger på, men jag ska göra mitt bästa :) Sedan pyssla litegrann. Men jag slutar kl 3.. När jag har slutat tänkte jag gå en sväng på stan, ska gå in på Pop Shop eller vad det heter och se ifall jag hittar något roligt.
Och jag har fortfarande inte hört något om jobbet jag sökte, så frågan är ifall det blir något. Men jag har sökt en gång till, så det är bara att vänta och se. Johanna berättade att det kunde ta lite mer än en vecka innan det hörde av sig också, så än är väl inte hoppet borta.
Ska borsta tänderna och gå och lägga mig och börja läsa första Twilight boken igen för att ha någonting att göra. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar