24 september

Om jag bara visste vad jag kunde göra för att fixa allting. Min kärlek är stark, vår kärlek är stark. Den ska inte kunna förstöras. Ge inte upp hoppet. Jag är också less, men jag ger inte upp för det. Vi behöver tid, tid för varandra. Det finns alldeles för lite tid till oss nu. Vi måste ge varandra mer tid till "oss".

Som sagt, det går inte att somna. Det finns bara DU i mina tankar. Det är inte slut mellan oss, det är det inte. Vi har det bara rätt så jobbigt just nu. En tung och jobbig period. Det är därför jag är rätt så nere just nu, jag försöker göra allt för att se glad ut, men ibland så går det inte. Men det är absolut inte slut mellan oss.
Nu ska jag stänga av datorn och lägga mig och blunda och hoppas på att alla onda tankar försvinner och att jag då kan somna. Det kommer bli en jobbig dag imorgon, fårse ifall jag orkar med hela dagen. Jag behöver vara hemma och vila upp mig. (Jag har ju ändå bäst närvaro i klassen just nu.) Jag tror jag bara far på skapande verksamheten imorgon sen drar jag hem. För jag orkar inte med Elisabeth och inte redovisa på fsf:en heller för våran grupp är sämst. Dom har svikit mig under vissa lektioner så då sviker jag dom imorgon.
Godnatt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar