24 september

Efter skolan gick jag för att kolla på klockan, jag är sugen men ändå inte. Jag är ju ingen klockmänniska. Men den är snygg men jag vet inte ifall jag vill ha den. Och bara för att jag väljer att inte ha den så kommer jag ångra mig sen när den är slut eller finns inte längre. Så är de alltid. Klockan är snygg när man ser den men på min arm vet jag inte ifall den är lika snygg. Det är så svårt att veta.

Skorna från Nelly har jag beställt i alla fall, och kommer att få dom om 2-5 dagar. Jag hoppas att jag kan ha dom och att dom är sköna. Med frakt och alltid så blev priset för dom endast 128 kr. Inte alls illa, jag hoppas att jag gillar dom. Annars blir det att skicka tillbaka dom. Dom är ju grymt snygga på bilden i alla fall. Nu ska jag se ifall de går att titta på de gamla oth asvnitten på internet (eller de är nya egentligen men för mig är de gamla). Sedan ta tag i lite skolarbeten. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar