29 september

Godmorgon!
Här sitter jag i min ensamhet i lägenheten, Alexander drog iväg till ishallen vid halv 9 tiden om jag inte minns helt fel och sedan skulle han till arbetsförmedlingen.
Jag sitter här jätte trött och lite hängig. Får hoppas att det blir bättre.
Imorgon åker vi till Karlstad, med tåg. Alexander var inte så sugen på att köra nu när det börjar bli minus grader och så trodde han inte på sig själv så mycket om att han skulle klara av att köra 100 mil på typ 2 dagar. Jag förstår honom. Efter matchen så blir det att hitta på något till kl 2 på natten då vi ska ta bussen till Stockholm och sedan ta tåget därifrån till Östersund.
Alexander ville inte missa sin träning på torsdag så därför blir det såhär. Men det funkar det också :)
Ska bli kul att se riktig live hockey imorgon. Jag taggar :)

Jag fattar inte att du kan ljuga för mig, rakt upp i ansiktet, frågan är om det här kommer att hålla.. Jag kommer inte kunna lite på dig i fortsättningen ifall du ljuger om småsaker... Det gör ont.

Grattis Fredrik på 18 årsdagan!!

Nu ska jag snart gå och lägga mig i sängen igen. Och hoppas att jag blir piggare. Ha en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar