4 september

Dagen har varit bra, och fastän det har regnat hela dagen så for vi och grillade. För att de inte regnade då vi skulle fara. Vi fick sluta tidigare så jag var hemma redan vid 5 tiden. Och det var tur det för nu SPÖregnar det ute igen.
Vi hade riktigt trevligt faktiskt, vi var 4 stycken tjejer (om man räknar med mig) som gjorde upp en eld tillsammans, och killarna gjorde upp eld i den andra "stugan". Sedan satt vi och pratade en massa och bara hade det trevligt. När vi hade ätit klart så fick vi fara, så det var riktigt värd utflyckt.
Nu ska jag duscha av mig all rök, jag stinker verkligen. Kvällens planer är oklara, blir säkert bara att stanna hemma och vara inne. Nu blir det att hoppa in i duschen. Hörs senare ikväll skulle jag tro, pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar