5 september

Idag har jag varit hos pappa, lekt lite med mina småsyskon och suttit och fikat och pratat. En helt okej dag. Sedan så lagade jag och Marcus middag, det blev riktigt lyckat. Nu sitter jag här i min ensamhet.. Jag ska väl se någon film på tv vid 9 tiden, men innan det har jag ingen aning.
Har även pratat en liten snabbis med min älskling, han berättade att de hade förlorat sin match idag. tråkigttråkigt, men som tur är så är det bara träningsmatch men i alla fall. Och sen hade det även gått bra för honom, så det är bra det :)
Morgondagens planer är att fara till Holmsund 15.30 och vara coach för tjejerna, hoppas jag får någon hjälp, annars kommer jag typ få panik. Under dagen kanske jag ska ta tag i att städa mitt rum, ränsa undan sommarkläder osv. För nu är sommaren verkligen slut.. Och jag längtar redan till nästa sommar. :)
Nu ska jag gå ner och ta fram lite gosaker och vänta in filmen, ha en bra kväll :) pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar