6 september

Det blev ingen städning idag.. Jag kände inte orken för det. Så jag har bara tagit det lugnt idag. Var i Holmsund och coachade tjejerna, som vann med 4-2. Dom spelade riktigt bra. Min syster fick göra sitt första mål i år också. Så det var riktigt roligt att se. Ikväll har jag bara suttit och kollat på TV. Jag är riktigt trött så det blir en tidig kväll, kanske inte direkt går och lägger mig nu, men om någon timme :) Jag vann förövrigt ett bud på en mobiltelefon idag, det är värsta "jobbmobilen" men jag vill verkligen ha en ny mobil och om jag inte är nöjd med den så ska jag sälja den.
Imorgon är det skola igen, känns inte direkt bra. Då jag inte är ett dugg taggad. Men jag får träffa Moa igen, det ska bli roligt :) Nu ska jag lämna datorn igen. Ha en bra kväll. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar