7 september

MOA är tillbaka till Sverige, och det känns jätte bra att ha henne tillbaka. Men det är mindre roligt att gå bredvid henne.. Vi har pratat hur mycket som helst idag, och bara skrattat. Detta har varit en toppen dag. Jag har skrattat så tårarna kom, jag har skämt ut mig rejält. Men det bjuder jag på =). Dagen flöt på bra, och det blev ingen amerikansk fotboll idag, utan det blir det imorgon istället.. kul, men jag och moa ska gå ifrån lektionen tidigare för vi har fotografering. Så det blir nog bra ;p

Idag är det min och Alexanders dag, eller som han säger "alla dagar är våra". Idag har vi varit tillsammans i 2 år och 5 månader. Kuligt värre. Och snärt bär det av till Karlstad.

Kvällens planer är oklara, är grymt trött för att jag inte kunde somna igår kväll. Jag som var så trött. Aja, det gick verkligen inte att somna. Men som tur är så har jag varit på bra humör idag så det gjorde inte så mycket med lite sömn.

Jag fick förövrigt två stycken armband av Moa idag, från turkland. ;d
Nu blir det att göra annat, fårse ifall jag har något mer på hjärtat att skriva av mig ikväll. Annars får det bli imorgon. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar