8 september

Åh, vad trött jag har varit idag.. Men jag orkade med hela skoldagen, nog för att den var rätt så kort. Amerikanska fotbollen, var faktiskt rolig, haha, Westerbottens Huskiens eller vad de heter deras tränare var i alla fall med på lektionen, och han pratar bara engelska, eller han kan väl några svenska ord. Han kom fram till mig och började visa mig hur jag skulle kasta sedan när jag kastade så sa han NICE. Kände mig rätt så stolt då ;d haha. Klassfoto och enskild fotografering hade vi som sagt idag, det gick typ bra ;p, Vi fick dit alla i klassen, så första gången under dessa 3 år så var ALLA i klassen med på kortet :) det är typ stort.
Slutade som sagt tidigt, redan 13.20 så då gick jag förbi stan. Halsduken var såklart slut, eller det fanns 3 st vita kvar, men jag vill inte ha en vit halsduk. Men det blev en mössa i alla fall, en svart :) Den är köpt på Gina tricot och kostar 59 kr.

Snart är det mat och jag är döhungrig så det ska sitta bra med mat. Sedan ikväll ska jag och Moa baka till imorgon då vi ska bjuda klassen på fika, sedan blir det att se Idol som börjar ikväll och säkert en del pratande också. Ska även prata med min älskling ikväll, det var ett tag sedan vi snackade riktigt så det ska bli kul. Nu ska jag gå ner och se ifall Marcus behöver någon hjälp. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar