8 september

Muffinsen blev goda, sällskapet var toppen, idol var bra. En kort men bra sammanfattning av kvällen :) Nu väntar jag bara på ett telefonsamtal ifrån älskling och hoppas att det blir lika bra :). Livet leker just nu, åh jag är så taggad på typ allt. Eller förutom att ha Elisabeth hela dagen imorgon, jag kommer att dö.... Får väl hitta någon jag kan smsa med hela dagen. Får typ skriva till alla i min telefonlista och se vilka som svarar, ne skämtosido, men ni skulle se henne då skulle ni förstå mig, jag lovar. Hon är verkligen hemsk. Det är så synd att hon har så intressanta ämnen också, för man lär sig igenting. Det är verkligen synd. Aja, man får göra det bästa av situationen.
Nu ska jag lägga mig i sängen med datorn (ifall jag får igång det trådlösa internet igen, det fungerar inte längre) och vänta på att min telefon ska ringa. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar