10 oktober

Blev inget skrivande igår, jag hade varken lust eller ork eller någonting att skriva om. Det har jag väl inte idag heller för den delen. Igår såg jag på Idol, ingen gjorde väl riktigt bra ifrån sig tycker jag, det var lite synd. Mina favoriter just nu är Tove, Erik & Mariette. Jag håller också på Erika.
Och jag tyckte inte att Karolin skulle åka ut, jag hade hoppats på att Rabih skulle åka ut. Jag gillar inte honom. Men låten hon hade passade verkligen inte henne och det var synd för det var pga låtvalet hon åkte och för att hon inte kunde sjunga den låten. Annars är hennes röst bra.

Nu ska jag gå och göra någonting annat, jag känner att jag inte är på världens bästa humör. Jag är så grymt less på allting.. Hoppas att ni får en bra dag i alla fall, pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar