12 oktober

Denna dag har inte varit nå bra. För det första när jag kom till skolan märkte jag att mitt halsband gått sönder, halva hjärtat där det stod Alexander är borta. Har bara kedjan kvar :( RIP mitt halsband. Det känns jätte naket efter att ha haft det där i 2 år och 3 månader typ. Eller samma typ av halsband i alla fall, det började med att jag köpte ett sånt halsband till mig och Alexander när jag var på klassresa i Spanien men efter några månader så gick Alexanders halsband sönder och han hade bara kedjan kvar. Vi bestämde oss att köpa nya och de har vi haft nu jätte länge, tills idag.. Då mitt hjärta förvsann. Känns så konstigt att inte ha någonting runt halsen nu, och riktigt tråkigt att det är borta för det var en sak jag och Alexander hade tillsammans. Jag får ta och leta fram mitt gamla halsband och ta på mig det :)
Sedan under dagen har jag mått jätte illa så mitt humör har inte varit på topp riktigt, glad har jag varit men inte mig själv.
Det positiva med denna dag är väl att det gick bra när jag var ute och övningskörde med min mamma. Det som gick dåligt var att starta i backe, jag höll på att få ett psykbryt efter alla motorstopp. Usch vad dåligt det gick. Men tillslut så kom jag mig iväg, efter ca 5-6 motorstopp. Men annars gick körningen kanon.

Ikväll har jag en massa att göra men jag var så duktig idag på skolan tycker jag så jag lägger skolarbetet åt sidan. Tar det imorgon efter jag bakat med Moa istället.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt istället kanske hittar något bra att se på TV eller så kanske jag är duktig och gör lite skolarbeten vi fårse vad jag orkar göra.. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar