13 oktober

Idag har det varit en lugn dag, slutade 13.20 :) Hade pingis på idrotten idag och jag är typ kung i det :), Hur roligt som helst var det i alla fall. Gick en tväris på stan efter jag slutat och provade skorna på skopunkten (de skorna jag visat i ett tidigare inlägg), men jag vet inte ifall jag gillar dom lika mycket längre. Det blir nog inte att köpa dom i alla fall, jag får leta vidare. Ska försöka hitta skor som jag kan ha under vintern också. Det blir nog inte att köra på tygskor i vinter som tidigare år utan ska hitta varma skor.
Ikväll blir det att baka med Moa, det är våran tur att bjuda klassen på fika. Vi vet inte riktigt vad det blir än, men något gott blir det säkert i alla fall ;d Sedan ska jag även ringa min Alexander och snacka en massa strunt ;d
Nu ska jag vara duktig och sätta mig med skolarbeten ;d Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar