16 oktober

Denna dag har varit helt okej. Sovmorgon till 10.40 tack vare att våran lärare var sjuk. Det gillas. Dock så ogillar jag att sluta 15.40 på en fredag... usch jag hatar.
Denna dag har verkligen bara varit grå och trist, det har regnat hela dagen.. kul. Jag känner bara för att lägga mig under täcket och sova, sova bort hela hösten och vintern. Ibland önskar jag att jag vore en björn.
Det enda positiva denna dag/kväll är att det är idol ikväll, jag har längtat en hel vecka.

Helgensplaner är spikade redan, länge sedan det var så.. eller i och för sig imorgon på dagen är det oklart.
Men annars imorgon kväll blir det surströmmingspary i yttersjö hela kvällen + halva natten förmodligen.. Sedan söndag har jag utbildningskurs på jobbet mellan 13-21, ja ni läser rätt 8 timmar!!! jag kommer att vara död efter det. Men förhoppningsvis är det trevliga människor där och att det är intressant och roligt.

Nu ska jag gå ner och äta efterrätt. Fårse ifall jag slänger in ett till inlägg ikväll eller inte. Ha en bra kväll. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar