18 oktober

Jag har nyss kommit hem efter en riktigt låång dag på Online. Det har ändå gått bra idag, jag trodde att det skulle vara värre. Men innan första samtalet höll jag på att typ avlida av nervositet men efter första telefonsamtalet försvann det. Det gick väl helt okej att sälja, jag sålde 8 prenumerationer men fick höra att det var många som sålde mycket mer. Men jag är nöjd i alla fall, efter att jag fick höra av en person som jobbade där att efter hans första pass hade han sålt 0 st saker. Så jag ska vara riktigt nöjd. Så lite pengar har jag tjänat ihop idag i alla fall :) Jag hoppas att det går lika bra imorgon eller kanske ännu bättre till och med.

Gårdagen var riktigt rolig, först så gick jag på stan med mamma, det blev inget köpande för min del i alla fall. Måste spara pengar. Sedan vid 4 tiden åkte vi till Yttersjö och där var det riktigt trevligt tills jag blev allt för trött då gick jag in för att sätta mig vid datorn och där satt jag resten av kvällen. Vi kom hem kl 3 och då somnade jag direkt. Så jag är riktigt slut just nu.

Även fast min hjärna är helt tom och kroppen är helt slut så måste jag plugga lite psykologi.. känns inte direkt taggande. men det är ett måste ifall jag ska klara provet på tisdag. Sedan ska jag även ringa Alexander. Hoppas ni har haft en bra helg :) pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar